Sunday, May 12, 2013

Menu Orang Malas Masak -Ayam Briyani

Assalamualaikum
Arghhh letih beraktiviti dari pagi sampai petang. Dah petang perut pun lapar. Keluar dinner? Adoiii memang malas dah nak kluar. Masak campak-campak je la malam ni.

Plan nak masak kari mamak je ayam tu.. Dah tumis segala bahan mak aii rempah kari ayam takda? Adoiii. Terus capai rempah briyani. Hambek ko!

Konon nak buat kari mamak sbb takmo letak santan tapi sekarang terpaksa la letak santan sebab tu briyani.



Sayur pula cuma sambal bendi. Jadi laaa, yang penting dapat makan walau simple. Korang makan apa malam ni?

www.tips-fb.com

6 comments:

Zalin Mansor said...Reply To This Comment

main campak2 tapi nampak sedap kak..hehe..

azian said...Reply To This Comment

ooo...ni ngupenya masakan org malas...ish ish ish....
hihihi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Hubs banje kuey tiaw

deno said...Reply To This Comment

wah.... dah lama tak mkn nasi beriani !^^

diana said...Reply To This Comment

rajin masak..ekekekek

hana hadi said...Reply To This Comment

malas2 pun nampak mcm menarik. merah2 tu nampak cm pedas
hana makan nasi+ikan rebus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...