Monday, May 27, 2013

Pulut Mangga


Assalamualaikum...
Apa khabar semua? Alhamdulillah bagi diri saya sihat sejahtera dengan izin Allah yang Esa.

Hurm.... Takda apa yang menarik nak share cerita dengan kalian pun. Cuma nak cerita semalam berkesempatan menjamu anak tekak dengan hidangan yang nyum2... Apa tu? Hehe...Pulut mangga.

Saya ni apa saja makanan yang berasaskan pulut pasti saya tak tolak. Pulut panggang, pulut kuning, pulut ikan masin, pulut kelapa je tak suka sebab ada kelapa... Lain semua suka.



Sedap, cukup lemak dan mangga yang terbaik! Hurmm rasa nak tido je lepas makan sepinggan tu semalam. Terus rasa ngantuk kekenyangan. Haha

Selalu makan kat taman warisan dia dah banjirkan dgn air gula dan ais, tak ori camni. Memang puas hati dapat makan pulut mangga ni semalam.

Ops, apa makanan kegemaran kalian ye?eh kongsi ngan LM kat sini

www.tips-fb.com

7 comments:

JaSSNaNi said...Reply To This Comment

kecur tengok menu ni... mmg feveret... kalau mangga.. durian skali pun.. mmg menu ni fev nani..

D_08 said...Reply To This Comment

ade pulak yang jenih suke makan mempelam tu dengan santan.. tambah sikit gule.. ...... sedapppppp......

diana said...Reply To This Comment

makanan kegemaran saya pulak..
laksa,tapai,agar2,buah2..yang tu je la..heehhe

Cik Aish said...Reply To This Comment

cedapnyaaaaaa!!

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

aduh duh duh..kak itu memang la kegemaran dari azali..telan ailiooo tengok hahahaha..

bila nak approve ai jadi jiran ni ekekeke

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

yummeeehhh....

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

LM, nilah pulut mangga yang saya suka.. Bukan macam kat taman warisan tu.. Sesuai dipanggil ais parut dengan mangga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...