Thursday, May 2, 2013

Riadah


Assalamualaikum



Riadah ... Seronok dan melegakan stress. Kita yang dewasa ni perlukan riadah, anak kecil pun sama juga kan?

Petang semalam bawa anak- anak ke taman permainan di kediaman kami. Nampak sangat syafiq teruja berlari ke sana sini dengan girangnya. Lain kali kalau dia mengamuk saya nak lepaskan dia kat taman ni je kot? Biar dia lepas geram kat sini.

Tak kira usia, kadang kala kemurungam dan tekanan dapat diatasi dengan riadah dan aktiviti sosial. Jangan bebankan perasaan, carilah ruang untuk diri sendiri:)
www.tips-fb.com

6 comments:

diana said...Reply To This Comment

saya tak pernah bagi anak saya main kat taman permainan kat tepi umah ni..taman permainan ni tak diselia dengan baik..bahaya..

selalu nya kami ke pantai je...

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Alahai
.tgk ni rasa sian pulak kat naim.. Dulu hampir setiap hari bawa dia ke taman, ni dh lama betul xpergi.. Sian dia.

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

seronok tengok si syafiq

deno said...Reply To This Comment

seronok kan riadah ptg2 mcm ni :)

p/s: LUPUS awareness!^^ http://dayangdeno.blogspot.com/2013/04/segmen-lupus-awareness-month.html

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

seronokla bdk2 klu selalu dpt bwk gi plauground..ank2 rin gitu jgk LM..hehe

ieda immi said...Reply To This Comment

tgk budak2 nie teringat kat anak2 akk , dah lama x bawa mereka riadah huhuh ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...