Tuesday, June 25, 2013

Akhirnya Seri Kembangan Dibasahi Hujan

Assalamualaikum



Alhamdulillah.. Akhirnya bumi seri kembangan dibasahi hujan . Sedang menderu hujan turun dengan lebatnya.

Moga dengan hujan yang Allah kirimkan ini mampu meredakan musibah yang telah melanda. Azhad dah kena gatal2 di muka dan tangan, maisarah dah batuk-batuk. Saya sendiri dah mula demam dan sakit tekak. Kepala berdenyut tak baik-baik mungkin sebab banyak keluar masuk agaknya.

P/s:Tempat korang dah hujan?
www.tips-fb.com

6 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

alhamdulillah... kat BSP ni pun dah hujan... dengan angin kuat lagi... moga hilanglah jerebu ni..

Salim Harmanain said...Reply To This Comment

lega rasanya dapat tengok hujan. Alhamdulillah :)

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

langat belum lagi huhu..moga moga langat juga dibasahi hujan ;)

Cik Cammy Lia said...Reply To This Comment

rasanya smlm di kebanyakan tempat hujan kan? kat putrajaya pon hujan.. kwn2 pon gtau kwsn dorg pon ujan di negeri2 lain. tp pg ni still ad jerebu lagi..harap x lama la jerebu ni menghantui huhu

eiela said...Reply To This Comment

malam tadi hujan skjp sgt.

mimi zakaria said...Reply To This Comment

lawanya pagar rumah , hihi..alhamdulillah hujan jgk kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...