Friday, June 28, 2013

Dahlia Oh Dahlia


Assalamualaikum

Salam jumaat buat semua.
Pagi ni asik terkenang kan biskut dahlia. Err LM takmo biskut semprit tapi nak dahlia. Nak bentuk bunga. Nak yang sedap! Grrr nak buat tak reti, ditambah pula badan memang tak sihat ni.

Kalau nak beli mana ada jual kat kedai, huk huk huk... Seksanya perasaan ni menahan rasa nak biskut dahlia. Wahai tekak naper ko ngidam nak sekut pelik-pelik ni ha???

Err apasal asik nak makan je nih, tensi tensi watakunsi...

Eh korang nak tengok bunga raya giant LM warna oren? Sedang cantik berkembang. Kalau kat cameron dia kembang 7-8 hari tapi kat sini dalam dua tiga hari dah layu. Saiz pun dah tak besar sangat dah sekarang ni. Ikut tuannya kot.. Hurmm



Cantik tak? Nnt gi cameron lagi nak beli warna pink putih kalau ada. Takat ni ada tiga pasu bunga raya giant ni.. Weeee

Okey lah korang,moga perjalanan hidup korang lancar dan kesihatan baik dan perasaan indah2 je ye hari ni.. Tata, LM nak buat kerja, masuk opis lala.
www.tips-fb.com

4 comments:

najihah sahami said...Reply To This Comment

kak..bunga tu, dia hidup eh tanam lat bawah. nape mish bli bunga apa ntah, kekwa kot, xhiduppp pun..tangan keras kot mish ni. huwaaa

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

mula mula tadi ingatkan tu pic bunga dahlia, hihi, lepas tgk lama baru perasan.. LM buat jelah sdiri kuih dahlia tu, LM kan rajin masak masak ni..bagi maisarah tolong sama, seronoklah dia tu...pasti lagi sedap dan seronok

Kakzakie said...Reply To This Comment

Dik!!... kakak baru tanam baka inilah baru tunas daunnya ahad lepas kakak belek. Memang besar spesis ini macam saiz piring kuih kan. Kalau kakak punya dah besar dan berbunga mesti kakak buat N3:)

mimi zakaria said...Reply To This Comment

cantik tona warna dia..hurmm nsib baik ngidam sejenis bskut aje..klau ngidam bpuluh jnis mkanan xke haru biru ? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...