Thursday, June 20, 2013

Hari Tanpa Nasi?

Assalamualaikum...

Betul la.. Hari ni jadi hari tanpa nasi kat rumah LM. Siang tadi ingat goreng mee sebab nak masak nasi untuk dinner. Tapi sebab dah buntu sangat akhirnya LM buat mee sup ringkas saja untuk malam ni



Kesudahannya perut yang melayu tegar nasi ni tak jumpa nasi harini. Bertabah la perut, jangan sedih-sedih tau. Ahaha.. Mula rindu nasi letuw.. Kikiki. Jangan malam nanti gi carik nasi briyani kambing dah le.. Hehe

Korang makan apa dinner ni?


www.tips-fb.com

4 comments:

D_08 said...Reply To This Comment

hari tanpa nasi??? memang selalu buat camtu ke cik LM???..... awok weekend kekadang buat camtu... buat ape... kekadang tu datang jemu makan nasik...
sabo..cik LM...sabo..... kang kabe balik makan nasik...

ieda immi said...Reply To This Comment

wow sedapp .. akak suke hari tanpa nasi nie .. kalau boleh nak hari2 ;)

deno said...Reply To This Comment

pernah jugak mcm tu.. family satu hari tak makan nasi.. makan mi dan pasta... hihi^^

mimi zakaria said...Reply To This Comment

terliurnya tngok sup tu..mmg la perut melayu kn nk nasik jgk , huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...