Friday, June 7, 2013

Jom Buat Pau Kacang


Assalamualaikum

Petang-petang semua lapar. Plan nak buat bubur sum sum tapi tak larat nak mengacau adunan sebab tangan kiri masih tak okey lagi , bengkak dan berdenyut.

Akhirnya ubah plan terus adun pau kacang merah. Semua bahan ada dan cuaca baik sedang elok buat pau.



Tu dia... Pau panas. Buat kecil-kecil saiz qila. Alhamdulillah menjadi cantik lembut pau saya harini.

P/s: korang mkn apa untuk minum petang?
www.tips-fb.com

7 comments:

PaPa Blogger said...Reply To This Comment

ehhehe.. lama tak makan pau kelapa... wah... terliur la pulak tgk gmbr tu

D_08 said...Reply To This Comment

wahhh...cik LM...asik ceghite makan je ni.... macam nak cover makan untuk bulan pose nanti je ni....

diana said...Reply To This Comment

saya pun nak buat pau la..nak beli inti je lagi.dah lama tak buat pau..nak buat yang kaler2..hehhe

rinduan citarasa said...Reply To This Comment

k.Ayu time gini dok cari bahan mentah u bniaga. karang nak cari t.fruite

My Little Diary said...Reply To This Comment

huhu...sedapnya....

Yatie said...Reply To This Comment

hai adik manis, akak dtng nak tumpang makan kuih pau...sedapnya..ada lagi tak...lama akak tak mengepau..wat terliur je tngk kuih pau adik ni...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

awak nak sbiji dua pau kacang tu....sedap nya nampak..inti tu buat sendiri ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...