Thursday, June 27, 2013

Mood Korea -Terima Kasih Sahabat

Assalamualaikum...
Weee entri ni saya lupa nak publish. Ampun!!!

Nak tengok tak???



Taraaa ada pen, keychain dan fm. Moga Allah murahkan rezeki sahabat alam maya saya ni. Dengan murah hati dia hadiahkan kepada saya cenderahati dari korea ni.Pemilik entri
http://aisy-nasiha.blogspot.com/2013/06/hikmah-kejadian-jerebu.html?m=1

Teruja masa menerima hadiah ni. Moga suatu hari nanti ada peluang kami bertemu empat mata..

Laju-laju tampal kat peti sejuk.. Ngeee

Errr kalau korang nak tau beliau ni antara pembaca setia lydiamiza.com. Alhamdulillah dapat ramai sahabat sejak hampir empat tahun berblogging ni.
www.tips-fb.com

8 comments:

diana said...Reply To This Comment

nak satu..!!!1

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

best nya,ada FM Korea...kita ada keychain je..

eh awak nya FM yang kita nak bg awak xbagi2 lagi

dear xila said...Reply To This Comment

omeynye hehe

ieda immi said...Reply To This Comment

alhamdulillahhh
rezeki ;)

uncle gedek said...Reply To This Comment

kenapa tak kirim awek penyanyi k-pop tu sekali?

hehehe

Rabiatul Adawiyah Abd Rahim said...Reply To This Comment

Comelnya! Nak 1! :D

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

welcome... benda kecil je..

mimi zakaria said...Reply To This Comment

alahaiii sian dia msti kempunan terlebih nie nk gi korea..mudah2an la yerk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...