Saturday, June 8, 2013

Nasi Goreng Cina,Nasi Goreng Kampung Dan Ayam Goreng


Assalamualaikum

Letih dari tadi tak hilang lagi akibat aktiviti yang penuh sejak dari pagi. Untuk makan malan ni saya cuma buat nasi goreng cina untuk budak2 kecil di rumah ni dan nasi goreng kampung untuk budak besar terutama saya yang tak boleh kalau makanan tak pedas, wajib ada pedas.
Ayam goreng penyeri hidangan.



Cukuplah simple saja untuk malam ni. Kalau rajin boleh buat sirap selasih atau sirap laici. Kalau malas minum air kosong sudah la, hihi( ayat orang malas)

P/s: korang dinner apa malam ni?
www.tips-fb.com

3 comments:

D_08 said...Reply To This Comment

Awok makan kotio kicap Ipoh je..... Kat tempat lain takde...... Tapi mike memang rajin le cik LM..... Tapi kalo anak2 jenih rajin makan..... Lagi best masak kan?...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

wah wah semua nya sedap..nak sepinggan

mimi zakaria said...Reply To This Comment

sama dgn sy..mmg xblh klau xpedas..klau mak msak lemak mesti kne bhagi 2..1 xpedas , 1 letak cili api..nsik kmpung mcm sedap aje..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...