Tuesday, June 4, 2013

Nasi Tomato


Assalamualaikum

Hai semua, sihat hari ni? Lengan kiri saya bengkak, berdenyut semalaman sampai nak angkat tangan pun tak larat sangat. Hari ni banyak rehat daripada buat kerja.

Pagi tadi cuma sarapan roti kentang dan terus masak perlahan-lahan. Menu nasi tomato dengan ayam masak merah saja harini. Sikit sup ayam campur brokoli dan carrot dan ulam salad.



Err lama juga tak buat nasi tomato, berbulan juga rasanya, hehehe. Vitamin rajin dah kurang, asik masak simple je sejak akhir2 ni.

Korang makan apa tadi? Mesti sedap kan? Maaf juga sebab tak balas ziarah korang. Nnt saya balas dan cuba komen2 okey?


www.tips-fb.com

6 comments:

D_08 said...Reply To This Comment

alahai....dalam sakit2 tu...semapt jugak Nasi TOmato...kalo tak sakit tu...mau nye Nasi hujan paneh kot....... itu le seoghang ibu kan.... sakit macam mane pun...famili comes first...... sabo le ye cik LM....

Ann Ishak said...Reply To This Comment

saya makan nasi lemak je kak, itu pun pagi tadi beli simpan makan masa lunch :)

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

dah lama tak masak ni kak uhuhu..bulan poser ni hubby suruh masak balik hehehe ;)

psstt dulu sy gugur 2x, akak doakan moga kali ni dpermudahkan yer kak..

eiela said...Reply To This Comment

saya tak berapa suka nasi tomato, takde kuah. tapi suka tengok warnanya yg cantik tuh.

Izan Ishak said...Reply To This Comment

sedapnya nasi tomato... rajin miza masak wpun kurang sihat ye. izan masak yg simple2 aje nak2 skrg ni zayyan kalau ummi dia kat dapo suka sgt bergayut kat kaki. masak pun kena laju2.

JunAina said...Reply To This Comment

Nasi tomato bestnya tapi anak2 typical kalau masak nasi ada warna2 ni masing2 buat muka blur.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...