Saturday, June 22, 2013

Sabtu


Assalamualaikum

Salam sabtu buat semua.

Dah sarapan? Ermm LM sedang siap-siap nak keluar sarapan sebab jap lagi ada family day kat.... Tettt nanti cerita. Bahaya kalau cerita pergerakan kita kan? Ye lah berjalan dengan family ni kena fikir keselamatan mereka juga. Kita tak tau siapa musuh kita terutama LM yang dah hampir 4 tahun berada di alam maya ni.

Sarapan apa hari ni ye? Ermmm harap- harap dapat makan yang best-best. Nanti LM update.



Ni gambar syafiq petang semalam. Amboi... Takda gambar syafiq dah ada yang tanya mana syafiq dier ye? Sejak dari kandungan lagi korang ambil tau pasal syafiq.. Tq atas sokongan terhadap lydiamiza.com. Tq sudi bersahabat walau hanya di alam maya... Ok LM gerak dulu.
www.tips-fb.com

4 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Sekjp je bb syafiq dh besar...aloh..aloh..homei!!

Kakzakie said...Reply To This Comment

Takut kakak ikutlah tu ye... seronoklah berfamily day. Bagi anak-anak turut sama bergembira.

D_08 said...Reply To This Comment

beso dah... sekejap je...... moge cik LM terus berblog sampei bile2....

deno said...Reply To This Comment

lama tak dtg sini nampak adik syafiq makin besar da.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...