Thursday, June 27, 2013

Sakit Akibat Jerebu

Assalamualaikum

Apa khabar semua? LM masih tak sihat lagi. Bergasak minum air asik masuk tandas la pulak, haiyaaa.

Giliran syafiq pula sakit .. Batuk teruk dan selsema juga. Meragam tak henti-henti dari semalam. Kesiannya...

Paling teruk bila dia sakit saya pun sakit. Agak kurang sabar melayan kerenah dia yang serba tak kena, kejap nak dukung, kejap nak main game, nak iphone.. Baling iphone.. Glurppp bila mula baling iphone lebih tiga kali saya mula angin ambik terus simpan. Mula lah dia berguling macam hindustan.. Hihi

Masuk buai terus bagi susu. Dua minit pastu terus zzzzz



Hai la anak.. Kalau senyum kamulah paling comel. Tapi kalau mengamuk kamu debab pun ummi tengok kecik besar kecik besar je tau. Kalau muat mulut ni daki telan kamu dik!hahaha



Terkenang adik saya yg sorang ni.. Lama dia x datang jenguk syafiq dan saya.
www.tips-fb.com

3 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kecian syafiq...kecian ummi nya jugak...

awak rindu adik awak tu je ke...kat saya x rindu ke..hehe

uncle gedek said...Reply To This Comment

Hamboi hamboi!

tido like a boss!

haha

mimi zakaria said...Reply To This Comment

hurmm adk sy yg kecik nie pun demam sbb jerebu..nsib baik sy xdijangkiti , hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...