Tuesday, June 25, 2013

Sekolah Masih Di Arah Tutup

Assalamualaikum

Dengar berita malam tadi hati pasrah terpaksa lepaskan budak berdua tu pergi sekolah walau keadaan sangat menduka citakan.

Pagi macam biasa mereka ke sekolah agama. Balik terus bersiap untuk ke sekolah kebangsaan. Tunggu bas tak muncul-muncul saya terus hantar mereka ke sekolah sebab tak mau pontengkan mereka risau pembelajaran berjalan seperti biasa.

Masa berhentikan kereta terus seorang ibu menyapa saya dan bagitau hari ni murid sesi petang dicutikan. Semua bas dah bawa murid pulang semula kata akak tu.

Saya minta maisarah tanya pengawal keselamatan dan memang benar hari ni dan esok sekolah masih tutup. Lega... Memang tak sanggup jika mereka berada di kawasan sekolah yang sudah tentu pintu dan tingkapnya tidak ditutup kan? Bahaya sangat.

Moga malam ni atau esok hujan turun membasahi bumi selangor.. Amin
www.tips-fb.com

2 comments:

PinKy MoMMa said...Reply To This Comment

anak saya pn tak pegi skolah lg walau dah buka ari ni..sbb dia ada asthma..risau nak lepaskan..jerebu sini makin memutih..

cikgu pun sarankan tak perlu datang nnt tkt memudaratkan dia..

mimi zakaria said...Reply To This Comment

hihi..kesian..kat tmpt sy xdek pun skolah tutup , ishhh3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...