Monday, June 17, 2013

Tak Sedar Rupanya...


Assalamualaikum semua

Apa khabar?
Saja nak tayang gambar baby syafiq.



Tengok gambar yang makteh dia tag ni baru LM perasan baby syafiq dah nampak besar dan matang. Tak sedar rupanya dia dah dekat dua tahun. Sekejap je masa berlalu, pejam celik dah hampir dua tahun usianya. Ops... Macam mana nak ceraikan susu? Ada tips?

Baby syafiq masih menyusu badan lagi, tak tau nak berhentikan macam mana. Takmo la tips sapu benda2 pahit, sian baby.
www.tips-fb.com

6 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Cepat je anak2 ni membesar,kan? Seronok bila tenung gambar2 lama.. Dah boleh ada adik nampaknya tu....bila lagi LM?

ieda immi said...Reply To This Comment

salam dikk

x sangka kann .. sekejap je masa .. ;) dah makin besar dan ligatnyee nanti ..

Kakzakie said...Reply To This Comment

Ala dik... bagi ajelah selagi adik tak ada plan nak dapat baby lagi. Kalau ada niat nak baby barulah plan pisahkan. Kesian pulak kan..

.: iEyLa :. said...Reply To This Comment

besar dah nampak bf tecik ni...

najihah sahami said...Reply To This Comment

ahahaha..akak try dulu pape tips.nnti mish cedok tipss dr akak plak. haha

D_08 said...Reply To This Comment

Mem awok Alhamdulillah.... sbb bebudak tu sendghi yang cerai susu.... sampei Mem awok frust le..... bulih terai macma zaman mak2 kite dulu...letak dahan yang pahit tu.... awok lupe pulak name die... awok ingat nanti awok kabo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...