Tuesday, July 16, 2013

Bila Mencari Resepi Puding Roti Berkastad

Assalamualaikum
Menu apa harini?

Saya sedang masak asam pedas ikan merah. Niat di hati nak buat puding roti berkastad la kononnya sebab roti aritu banyak lagi tak termakan. Bila hujan berangin macam ni menggoogle resepi satu resepi pun tak keluar.

Dah pernah buat juadah ni dulu tapi sebab tak salin resepi dan memang suka menggoogle bila tiap kali nak masak... Ha, hambek! Terus tak dapat resepi.

Help !! Help!!! Nak resepi puding kastard. Geramnya bila tenet buat hal. Main taram je boleh tak? Boleh je kot? Kan? Kan?
www.tips-fb.com

2 comments:

D_08 said...Reply To This Comment

awok...kalo cik LM punye taram .....awok pecaye... taram.... taram.... jadi jugak kueh nye....kan?? kan???

Izan Ishak said...Reply To This Comment

kat sini pun sama miza. line sgt tenat! nak google itu ini pun tak bole... huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...