Thursday, July 4, 2013

Cabaran Oat Bermula-Memang Mencabar

Assalamualaikum
Cabaran oat? Ngeeee

Ahakss... Kalau korang nak tau LM ni bila angin kus-kus sampai dan semangat nak kurus cepat berkobar-kobar bak king cobra(adehh apa ko merepek ni LM) akan telan oat siang malam dan buat-buat anti dengan nasi.

Hai laaaaa dah berapa bulan ni melantak nasi macam orang baru habis pantang. Semua benda sedap, selera mengalahkan hantu mak limah. Ekeke

Then, tetttttt !!! badanku bagaikan donat. Hew hew hew. Nak tau tak? Orang yang selalu makan oat macam LM ni la, err korang LM tak tau la ye. Bila dah kerap telan oat yang bila lambat makan dia akan kembang berlendir tu memang la rasa nak uwekkk bila kena telan hari-hari. Ehehe..

Dah lama tak telan oat, belasah teh tarik dan kopi macam tak hengat donia! Aduaiiii. Hari ni LM mula berbaik semula dengan oat sebab nak ajar perut telan oat semula sebab dah nak puasa dah ni kan.

Ye la... Orang gastrik teruk cam LM ni kena makan oat untuk bagi perut tahan lama kenyangnya...

Korang suka oat? Bagus la kalau suka, jangan ikut perangai LM ni. Ehehe

www.tips-fb.com

5 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Kakak bukan makan kerana suka tapi dek kerana terpaksa LM. Bimbang di usia meningkat ini kolestrol menyerang.

Kakak guna Biogrow oat

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

wan makan oat jap je.terus fed up

akmall said...Reply To This Comment

LM : Pernah jugak lah mencuba makan oat.. lepas tu.. huhuhu.. lama-lama, kembang tekak nak menelan... hahahha...

diana said...Reply To This Comment

sama macam saya...kalau dah hari2 hadap kembang sikit pun dah tak lalu..buat alasan nak makan benda lain..padahal tak larat nak telan oat.heheh

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Oat nye? Kagum tul saya dgn org yg boleh makan oat.. saya takleh makan banyak, sekali sekala bolehla.. Macam mana nak jaga kesihatan ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...