Monday, July 22, 2013

Jerebu

Assalamualaikum

Mengantuk tahap cipan hari ni. Entah kenapa mata rasa bagai di gam. Pukul tujuh pagi terus saja saya menuju ke bantal dan membadak dengan jayanya. Sampai bos besar gi kerja pun saya tak sedar. Ops jangan risau pakaian dia saya dah siap kan, nanti ada pulak la yang kata saya tak diap kan makan pakai bos besar kan?

Sebenarnya bukan tido mati, sedar je bos besar kata nak makan terung ngan ilan masin tapi dalam mamai saya tak pasti dia nak saya gulai atau kari? Glurpp mamai la sangat? Hahaha

Terhegeh- hegeh bangun pukul 8.40 tengok bos besar dah kerja, call dia rupanya dah sampai opis. Syafiq tergolek tido sebelah saya pun saya tak perasan. Haiyaaa

Terus sidai baju, dan terpisat2 tengok cuaca hari ni? Jerebu???

Laaaa ingat kan dah okey, rupanya masih jerebu lagi. Harapnya sehari dua ni hujan la. moga jerebu ni berkurang. Tekak rasa perit, kepala rasa pening. Alahai jerebu!

Apa menu korang plan nak masak arini?
Ada orang tu nak masak nasi daging, bak sket?
www.tips-fb.com

6 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

belum ada menu lagila LM..hadoii

Sidratul Muntaha said...Reply To This Comment

dari ari jumaat lepas lagi dah jerebu ni
blik dari UIA
klcc dgn tower tak nmpak dah

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

awak...sini minggu lepas dah berjerebu...

semalam xnampak awan langsung//tp arini dah nampak awan nya

pena rozie said...Reply To This Comment

Pening mikir nk masak ape ari2....

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan pun biasanya akan fikir menu nak masak lepas pukul 4 ptg. itupun lepas sibuk2 tanya kat en suami nak makan apa buka nanti...

D_08 said...Reply To This Comment

Ipoh ...mule semalam udah start ujan rintik2.... tapi jerebu still macam tu jugak.... kali dia jerebu datang dengan pakej.... ade bau asap sekali..... kesian anak2 tak dapat nak main kat luooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...