Tuesday, July 2, 2013

Julai

Assalamualaikum

Kejap je dah masuk bulan julai kan? Hurmm bila fikir memang putaran masa berjalan terlalu pantas. Nak- nak jika urusan seharian kita terlalu padat dan terisi. Kalau orang yang takda kerja menanguk je tu baru la rasa boring dan rasa jam mereka seperti tak bergerak kot.. Hihi

Budak kecik kat bawah ni akan masuk umur dua tahun tak lama lagi. Tengok perangai macam bukan dua tahun. Otak bergeliga ada je kepandaian yang dia cuba nak tunjuk setiap hari.



Syukur... Walau lahir tak cukup bulan, dalam keadaan yang tak dijangka tapi dia membesar dengan baik dan pintar.

Tapi, lasaknya macam anak arab, phewww. Asik ngata anak qatari lasak kot masa ngandung sebab tu la anak berjangkit lasak.

Err dalam lasak- lasak masih boleh di tegah jika ke majlis orang. Kadang kala tengok anak orang lain walau perempuan lebih lasak dari syafiq dan tak boleh di kawal lagi la LM tepuk dahi. Ayooo makan vitamin apa la budak sekarang lasak sangat ek. Letih oooo nak kejar. Hihi
www.tips-fb.com

9 comments:

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

sekarang kan macam2 vitamin ada dekat farmasi.hikhik

Izan Ishak said...Reply To This Comment

rasanya macam baru syafiq lahir... tup2 dah nak 2 thn ye miza. alahaiii... dah besar dah dia.

samalah dgn izan ni miza. kalau kat umah ni, anak2 mmg tak reti dok diam. mulu ummi ayah tak berenti potpet2. tapi kalau pi tmpat lain, kemain pemalu masing2 tu.

# budak2 kalau aktif sgt tu suka mkn gula2/jajan tak miza... cer tanya mak dia... hehe..

missShila Nget said...Reply To This Comment

budak2 terlebih aktif tu, banyak gula kot..

tu yg kacau sana sini..

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Sekejap je syafiq.nak 2 tahun..

KAMIHIDUP said...Reply To This Comment

:)

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dah nampak iras dik ad dah la syafiq..dah ensem n nampak beso dah dia..rindu nyaaaaaaaaa

diana said...Reply To This Comment

dah 2 tahun??adoi..cepat nya masa berlalu..

eiela said...Reply To This Comment

a'a la kak, saya tengok pun mcm tu jgk bdk2 skrg terlebih aktif. tp kdg2 bagus jgk utk diorg.

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Cepat masa berlalu,kan? saya pun rasa macam semalam je nak tunggu puasa dgn sarat mengandung, eh dah nak puasa lagi. Nazif pun dah nak masuk setahun lagi sebulan.... Bila dah berlalu baru rasa cepat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...