Monday, July 22, 2013

Kuih Tako Khas Untuk Anak Ummi


Assalamualaikum



Comot!

Takpe la.. Ni je yang mampu saya buat. Dua adunan tako. Budak ni tanya ummi masak apa harini. Tak mampu saya jawab sebab adlan syafiq asik ajak main tak bagi saya buat kerja.

Sambil main dengan dia saya buat kotak tako no dan dapat la buat sikit kuih tako untuk anak- anak. Mesti teruja bila mereka balik sekolah nanti.. Hehe

Korang tau tak saya tak masak lagi, sibuk buat tako lauk pun tak masak lagi. Ni duk tidur kan baby ni dulu

Menu apa korang masak arini?
www.tips-fb.com

7 comments:

ieda immi said...Reply To This Comment

wahh sure ummi suke kan ;)

rajin LM ...

Pembawa_Wacana said...Reply To This Comment

Kuih tako memang bes..:)

diana said...Reply To This Comment

syafiq nak buat kuih sama kot..hehe

Mas Zull said...Reply To This Comment

assalamualaikum lydia...wah sedapnya tengok kuih tu...;)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Pandainya LM masak kuih tako...seronokla anak anak makan...

Izan Ishak said...Reply To This Comment

mesti anak2 suka dpt makan kuih tako ummi ni. miza guna tepung hong kwee tu ke?

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

xpernah wat...pandai nya awak wat kotak tako....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...