Saturday, July 13, 2013

Malas

Assalamualaikum

Hari ni ntah kenapa angin malas buat main banyak dalam diri. Lepas subuh bantai berguling. Sedar- sedar pukul 9 lebih baru siap kan baju sekolah budak ni sebab harini sekolah ganti masa cuti jerebu aritu.

Angin malas ni bukan boleh di pujuk, merebak sampai ke petang. Ni haa dah pukul 5 masih tak mula masak. Bos besar ada beli daging rusa nak buat gulai atau rendang tapi entah bila nak mula masak? Nak buat tomyam, cucur udang la konon, tauhu sumbat la berangan nya.. Tapi habuk pun tarak. Bila mau mula????

Gastrik menyerang mula lah badan jadi lemah malah nak berdiri pun rada tak larat. Pedih sungguh rasa ulu hati.

Err korang makan apa berbuka nanti? Share sket kat sini

www.tips-fb.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...