Saturday, July 20, 2013

Manja


Assalamualaikum...

Budak manja ni bila kita bangun je dari perbaringan dia pun sama sedar. Itulah gaya kalau budak menyusu badan. Memang dia sama bangun.



Orang sahur makan nasi tapi dia sahur tengok upin dan ipin. Mata tak celik betul lagi dah minta pon pon asik minta iphone. Dari pukul tiga lebih dia bangun pukul 8 pun masih tak mau tidur semula. Geram pula rasanya melayan budak manja ni.

Bila dia tak tidur satu kerja pun tak dapat buat sedangkan hari ni ada tetamu nak berbuka puasa bersama. Syafiq ni kalau tak tidur bukannya membantu, lagi melambat kan kerja adalah.. Hehehe
www.tips-fb.com

2 comments:

Kakzakie said...Reply To This Comment

Hari ini pulak abang/kakak sekolah ganti kan itu yg nak melekat kat umi dia aje:)

D_08 said...Reply To This Comment

elokle die layan upin ipin tu... takle die mengaco mak nye kat dapor... kalo tak... apah satu ape koje pun tak jdii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...