Thursday, July 11, 2013

Menu Apa?

Assalamualaikum

Salam ramadhan. Selamat berpuasa buat semua. Dah dua ramadhan pun kan...

Baru dua hari puasa saya dah pening tak tau nak masak apa. Semalam saya buat soto dan agar- agar roti pelangi serta puding laici dangdut. Hari ni duk fikir apa la saya nak masak?

Ada ikan pari, nak buat asam pedas kot? Untuk budak ni buat saja tomyam dan kuih pula tak tau nak buat kuih apa. Ikut hati nak buat puteri ayu tapi risau syafiq ngamuk leceh pula nak tepek kelapa nanti. Nak buat buah melaka malas pula nak racik gula melaka, nak buat cucur udang sebab nampak kucai dah banyak kat pasu tu tapi malas nak buat sos dia. Ya Allah banyak malas dari rajin ni guane?

Apa yang penting hari ni nak buka nasi, syafiq makin galak menyusu badan sampai letih rasa badan ni.

Korang nak masak apa? Share sket.. Kot la datang idea nanti
www.tips-fb.com

3 comments:

mimi zakaria said...Reply To This Comment

wahh , rajinnya dia..dah terliur nie dngar asam pedas ikan pari..menu harinie mak nak buat mi kari yg sepatutnya smalam buat..tp dapat nasik ayam dr paksu , hihi

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Letih jgk Lm sebab aish kerap nyusu pagi..kat sek masa pam dapat sikit je..uhukk..doakan ye masih ada rezki utk.aish lg nyusu badan..

D_08 said...Reply To This Comment

semuenye dihujung jari anda....... keluo duit je.... kat PARAM...... hik..hik...hik.....awok sebenonye lagi simple lagi awok suke... bukan ape...selain tak membazir....... janji kenyangggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...