Monday, July 8, 2013

Pura- Pura

Assalamualaikum




Syafiq sekarang ni makin panjang akal. Ye la... Orang dah besar. Tadi dia conteng perut dia dengan pen. Saya marah dia sket terus je dia buat- buat tido. Alahaiiii geram nak gigit je budak ni tau.. Haha

Sejak seminggu ni dia selalu menyorok dalam selimut. Kalau nak nyorok main hp atau kena marah ke dia akan nyorok dlm selimut. Macam la kita tak tau dia nyorok.

Pernah dia kena marah ngan ayah dia. Terus dia nyorok dlm selimut. Bila ayah dia masuk bilik dia ingatkan ummi yang masuk. Terus dia kata"cak" siap gelak2 lagi. Tengok yang datang si ayah bukan ummi terus saja dia nyorok semula. Lawak jugak aksi syafiq ni.

Nak tido gelakkan dia, bangun tido pun pasti akan terkenangkan fiil dia. Penyejuk hati mendamai jiwa si kecil ni.

www.tips-fb.com

7 comments:

akmall said...Reply To This Comment

LM : my anak sedara pun camtu. kena marah sikit je majuk.. pastu cam senyum-senyum balik.. tapi marah je majuk.. hahaha. klakar pun ada, rasa nak cubit2 je...

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Pandai syafiq ek..sweet je nyorok2 tu

diana said...Reply To This Comment

hhaha...pandai pulak tu...2 tahun lebih dah dia kan..boleh adik lagi ni..muahahahah

Shah Iznan said...Reply To This Comment

gigit la dia nanti shah report kat talian dera keh3... long time no see u sis..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

alololo comey nya syafiq nie...rindu la nak main dengan dia..dah beso pun dia...

D_08 said...Reply To This Comment

alahaiiii....tomei2 nye die..... oghang kate...... budak2 ni belajo daghi mak ayah die??? hik...hik..hikkk

deno said...Reply To This Comment

hihik.. pandai syafiq ya... kelakar la syafiq ni, boleh pula berlakon tidur... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...