Thursday, July 4, 2013

Semperit Susu

Assalamualaikum

Pheww... Baru siap 'mengukis'.



Tak lawa pun... Tapi jadi kegemaran budak di rumah ni. Sempat buat satu adunan saja tadi. Dapat la sebalang. Harapnya tahan la dua tiga hari... Hihi.

Semperit susu ni mudah saja cara membuatnya. Ramai yang rajin kongsikan resepinya sebab bahannya tak banyak dan mudah cara membuatnya. Orang yang malas macam LM ni semua nak mudah kan? Hehe

Mungkin antara biskut raya yang terhidang nanti adalah biskut ni selain tart nenas kot. Tu pun kalau rajin buat.
www.tips-fb.com

8 comments:

Cik Eka said...Reply To This Comment

suka sangat biskut semprit ni.

kalu raya, mesti cari tu dulu

Rozita said...Reply To This Comment

wah...nampak sedap...nak resepi... lama tak singgah blog LM..

Rozuan Ismail said...Reply To This Comment

ini tambah susu je ke cm ner?

diana said...Reply To This Comment

kalau dah buat rajin la maknanya tu..jangan macam saya ni..jamu mata je mampu..hahahha

Sidratul Muntaha said...Reply To This Comment

samalah..
kami buat biskut raya yg mudah2 je..

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

dahlama x buat samperit sebab kalau wat nanti bunga nya jatuh..kembang

Izan Ishak said...Reply To This Comment

wahhh... semperit susu pulak. cam best je ni.

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Rajinnya.....saya pun rajin, tqpi rajin order, dh 4-5 jenis order biskut dgn kawan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...