Friday, July 19, 2013

Teh Bunga- Mana Nak Cari?

Assalamualaikum semua

Selalu juga saya cerita buat air teh bunga sendiri kat rumah, bila bercerita pasti ramai yang bertanya beli kat mana bunga kekwa tu?



Tu dia gambar bunga kekwa kering tu.

Menjawab soalan sahabat kita www.dianarashid.com, sebenarnya teh bunga ni saya beli kat kedai ubat cina. Biasanya memang banyak la benda ni kat situ.

Tapi kat aeon jusco area umah saya pun ada jual juga benda ni. Sebab masa awin ngandung aritu saya belikan dia kat situ. Sekarang awin dah pandai cari kat ganu tu sendiri. Dia dah jumpa mana kedai yang jual teh bunga ni.

Kalau korang nak cari cubalah terjah kedai ubat cina. Kalau tak jumpa juga dan teringin sangat pm je saya nanti saya tolong carikan. Tak jadi masalah...

www.tips-fb.com

2 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ooo...saya nak cari jugalah teh bunga ni..naim mmg cukup gemar minum air ni.. Kalau beli yg kotak, sekali minum 3-4 kotak. Buat sdiri lagi baik

D_08 said...Reply To This Comment

awok pun,... jumpe bende ni pun kat kedai ubat cina je yang ade.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...