Thursday, July 25, 2013

Tips Cantik Di Hari Raya

Assalamualaikum..

Wahh dah sampai separuh ramadhan. Semangat nak raya berkobar- kobar kan? Bila nak raya pasti la ramai yang nak tampil cantik. Rupa tak boleh ubah, tapi kulit mulus dan gebu adalah impian setiap insan terutama wanita. Setuju?

Bila nak hasil yang pantas dan menakjubkan ramai yang usha pelbagai produk untuk langsing dan putih gebu. Maka.. Jangan pelik jika kawan kita dulu tu comot dan hitam sekarang kemain putih . Pelbagai produk untuk tepek dan telan melambak di pasaran.

TAPI!!!
Adakah selamat produk tersebut? Produk terkenal yang mahal pun belum tentu selamat digunakan, ini pula produk yang sangat murah harganya. Maka perlu lah kita bijak memilih.

Nasihat saya, nak cantik tu tak salah, tapi kenalah lebih berhati- hati. Jangan sampai sakit di kemudian hari akibat tertelan pelbagai racun. Jangan pula wajah dah cantik bersih jadi berkuping sana sini akibat salah pilih produk muka.

Buat la pilihan yang bijak. Nak raya ni bukan baju je nak baru, kalau boleh kulit muka pun nak tukar baru... Hehehe

www.tips-fb.com

3 comments:

Izan Ishak said...Reply To This Comment

betul tu miza. org skrg ni kadang2 terlalu obses nak cantik, putih n macam2 lagi. pastu tak fikir panjang bila pilih produk2 yg berlambak kat pasaran tu... kesannya kenalah tanggung sendiri.

D_08 said...Reply To This Comment

mane le tak terpengarah cik LM..... asei iklan kecantikan dengan ubat kuat..... sume tuju kat oghang kite.... ate...... yang jenih tengok betoi2 ok le... kalo yang terpengaruh dengan hasil kat gambo promo je..... itu yang jadi haru tuuu

deno said...Reply To This Comment

betoi tu kak... dneo tak pakai makeup, tepek2 bedak je.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...