Monday, August 26, 2013

Alhamdulillah Majlis Tahlil Berjalan Lancar


Assalamualaikum
Semalam ada berlangsung majlis tahlil dan doa selamat di rumah saya. Alhamdulillah.. Semua nya berjalan lancar.



Menu ringkas, nasi minyak bersama ayam kari, rendang daging bersama limpa dan paru dan ada buat dalca sikit. Menu sampingan nasi impit dan kuah kacang. Menu istimewa pula ada kambing dan ayam bbq. Ehem nak habaq mai kambing sekoq tu dan ayam semua saya perap sendiri. Ecehhh first time tau perap kambing..

Alhamdulillah ramai juga sahabat yang datang. Kawan baik saya syahrina dan nana pun datang. Sahabat blogger pun ramai datang. Gembira sangat- sangat dapat bertemu dengan sanak saudara dan sahabat handai, alhamdulillah...
www.tips-fb.com

6 comments:

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

Wow dasatnya akk.perap kambing sendiri.hehehe.tahniah2.hehhhe

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Alahai..ruginya saya tak dapat datang semalam...
Apa apa pun tahniah, majlis LM buat dah berjalan lancar.. Lega alhamdulillah....

ejulz said...Reply To This Comment

alhamdulillah.. :)

deno said...Reply To This Comment

alhamdulillah... emm, deno pula tak boleh makan kambing

ieda immi said...Reply To This Comment

alhamdulillah semua selesai dgn meriahnyee ;)

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Salam dik miza..

Huiii...agak dah musti menu adik gempak2..tapi dah kami pun sampai ujung2..makan yg ujung2 jugak la kan..hehehe..

Tapi nasik minyak memang sodap..siap bertambah laa pokcik akak ni..ngeegegee..

Thanks dik atas layanan yg first class!what a sweet memory we have had together..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...