Thursday, August 29, 2013

Daging Salai Bersama Belimbing Buluh


Assalamualaikum
Ehemmm dua hari berturut- turut saya menggulai. Elo cik kak, santan tu! Kumpul lemak ke? Ehehe

Ala.. Hantam saja la... Kebetulan kelapa parut beli semalam ada lagi,belimbing buluh pun masih ada baki semalam sedang elok la saya manfaat kan bahan yang ada memandangkan dah lama saya simpan daging salai ni. Hehe



Tu dia... Masak sikit saja. Cukup la untuk makan malam dan sahur esok pagi. Ada sup sikit ...

Masak pekat- pekat, cukup asam cukup masin mesti sedap. Err tapi tak pedas pun, guna empat biji je cili api. Memang sengaja buat tak pedas supaya anak- anak kecik umah ni boleh tumpang makan sekali. Hehe

Eh, korang makan apa malam ni?
www.tips-fb.com

2 comments:

Bbwana adienia said...Reply To This Comment

salam perkenalan dr SRC..

saya datang sini dan follow.sudi singgah sini ya,www.dapurjirankuberasap.blogspot.com.tq

Tina Othman said...Reply To This Comment

Sedapnya, saya klu balik temerloh mesti nak beli daging salai, aritu try buat rendang cili api daging salai sedap

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...