Wednesday, August 28, 2013

Hadiah

Assalamualaikum
Hai semua.

Suka dapat hadiah tak? LM nak cerita satu kisah. Bukan kisah penting pun cuma kisah dak syafiq. Satu hari tu dia jumpa kad manila. Terus dia bawa ke dapur dan dia baring atas kad manila tu.

LM tertanya-tanya kenapa dia baring atas kad manila tu. rupanya dia cuba balut bdan dia dengan kad tu dan dia ambik reben untuk lilit.

Haha.. Dia nak bungkus macam hadiah rupanya. Lawak la syafiq. Boleh je dia terfikir nak buat gitu. Haiya syafiq, berjalan je otak dia. Hihihi

www.tips-fb.com

7 comments:

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Cerdikla tu LM

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

bukan main g syafiq nie..nak hadiahkan diri nya utk sapa tu..

anamizu said...Reply To This Comment

hehe kalakar syafiq ni la ummi.
bijak dah tu ummi. dah boleh
terfikir nk balut die jd hadiah hehe

DHHassan said...Reply To This Comment

hahah comelnya..

Cik DHHassan said...Reply To This Comment

hahah comelnya

diana said...Reply To This Comment

hhaha..bijak sangt..:)

Anonymous said...Reply To This Comment

Tu sbb jgn biar anak2 asek dgn tab. .bila xde tab..tgkla imaginasi diorg tinggi..sampai x termasuk dek akal kite yg dewasa ni hihi..bijak si syafiq - syariena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...