Saturday, August 3, 2013

Popiah Rangup

Assalamualaikum



Taraaaa...

Ni popiah saya buat petang semalam. Haritu tengok dinaz masak popiah kat tv3 siap tumis sayur tu dengan planta buat hati ni melonjak2 nak buat. Mesti wangi baunya kan?

Sebelum gulung tu saya tumis dulu sayur tu dengan planta dan bawang putih, pecah telur dan letak la apa yang disukai.. Buar sejuk then gulung.

Memang laris.. Nyum3
www.tips-fb.com

2 comments:

saya saniah said...Reply To This Comment

Akak memang suka popiah ni lebih lagi klau bersiram dengan sambak....sedap !
Akak dah tukar rumah baru...jengok jengok lah kat http://saniahtalib2.blogspot.com ya dik :)

deno said...Reply To This Comment

deno suka popia! lg2 yg ada sengkuang kat dalam.. mmg best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...