Friday, August 2, 2013

Resepi Popiah Nestum


Assalamualaikum..

Taraaaa



Itu dia popiah nestum LM baru siap sira. Adoiaii, plan asal buat popiah sket untuk berbuka puasa, bila inti habis rasa sayang pula ada dalam 30 keping lebih kulit pppiah tu. Walau dah lewat gulung dan gunting jugalah dari simpan tapi terbuang je kulit tu nanti tak terpakai. Nak raya dah ni, nak balik kampung

Resepi mudah je pun.. Lepas gulung dan gunting tu korang goreng la ye. Tos kan minyak dan siap kan bahan untuk sira. Untuk 30 keping tadi LM sediakan:

1/2 cawan gula
1 cawan nestum
3 sudu besar susu tepung*jika suka
2 sudu besar horlick* jika suka

Kisar nestum bersama gula dan gaul kan semua bahan tadi bersama. Mudah kan? Sedap makan sambil tengok tv ooo.

Selamat mencuba.
www.tips-fb.com

2 comments:

krole said...Reply To This Comment

wah tq sharing resepi wak...bule try ni nnt huhu~

deno said...Reply To This Comment

best kan popia ni.. kalau mkn depan tv, kejap je abis... hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...