Thursday, August 29, 2013

Terputus Bekalan Air

Assalamualaikum

Dah dua hari ni saya perasan bekalan air pasti akan terganggu di subuh hari hingga ke tengah hari

Awal pagi kan kita nak cuci baju dan basuh itu ini,bila takda bekalan air rasa terganggu juga urusan seharian. Beberapa hari lepas pun takda air juga. Haishh geram betul

Apa masalah pun tak tau. Dah la takda notis langsung, betul- betul menyusahkan tau!
www.tips-fb.com

4 comments:

Kakcik said...Reply To This Comment

Orang kata biar takde letrik dari takde air... :)

tapi kalau takde letrik lama2, mau rosak peti ais...

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

kat umah 2 hari lepas....sekali air da de balik...keruh mcm teh ais

diana said...Reply To This Comment

KALAU SAYA PUN BENGANG LA MACAM TU..TIME SIBUK TU LA TAK DE AIR BAGAI..

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Memang jenuh ler dik kalau air tiada..
Lagi2 kita sendiri pun tak standby nak tadah air ke apa..memang letih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...