Monday, September 16, 2013

Apa Plan?

Assalamualaikum...

Apa khabar semua?

Apa plan korang arini? Masih cuti kan?
Saya takda plan apa pun lagi. Masih bermalasan berguling lagi. Ambik peluang, bukan selalu kan...

Err kalau rajin arini nak membaking. Hihihi. Nak jalan pun malas nak hadap jam kat luar sana tu. cukup la kelmarin dan semalam hadap jammed pergi balik ke melaka tu. arini nak santai2 saja. Tapi masih tak tau nak plan apa untuk family.

Stimboat? BBQ?

www.tips-fb.com

3 comments:

Nida Husna said...Reply To This Comment

saya punya plan nak tidoooooo je :p

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Nak buat kek apa tu? Saya harini rehat sahaja kat rumah...

ejulz said...Reply To This Comment

nak sikit kek. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...