Friday, September 13, 2013

Buat Perangai


Assalamualaikum...

Anak ni kalau tak sihat apa lagi kerjanya kalau tak buat perangai? Haaa nak marah? Grr ketap bibir. Kita tak sihat pun rasa mak amuk orang jugak kan? Hehe




Diana rashid tanya tak meragam ke syafiq tak sihat? Tengok gambar atas tu. Sedaya upaya dia nak main benda alah tu . Meraung2 dia nak berdiri main tapi tak berjaya. Gigih angkut dari bilik abangnya walau berat giler kasut tu, saya layan kan saja... Terpaksa tahan sakit pinggang pimpin dia main satu umah .

Korang fikir dia akan puas hati main kejap je? Bila saya tak layan dia main dia mengamuk sorang- sorang. Lantak la.. Malas saya nak pujuk orang yang tak makan pujuk tu.

Akhirnya.. Buat muka sorang2 camtu depan tv.



Bila lenguh kaki tu nak angkat kaki pun berat baru dia panggil minta ditanggalkan kasut tu.. Haha ummi gelak dalam hati je. Layankan saja.
www.tips-fb.com

2 comments:

deno said...Reply To This Comment

alahai syfiq... siannya.. tp bagus sbb ada smgt ! ^_^

ejulz said...Reply To This Comment

hahahaha.. biasa la tu budak2 kak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...