Sunday, September 8, 2013

Cucu Atok


Assalamualaikum...

Suka tengok gambar ni... Kemain senyum cucu2 atok ni

Alhamdulillah... Cucu sulong, memang dimanja di sayang lah. Saya kan anak sulung, mereka berempat sajalah cucu atok dan nenek. Hehehe



Kalau balik kampung syafiq suka naik motor dengan atok:)
www.tips-fb.com

8 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

gembira atok dapat jumpa cucunya ye :)

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Hepi sesangat :)

ejulz said...Reply To This Comment

comel cucu atuk.. :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ai..bestla anak2 LM bermanja dengan atuk neneknya bila balik kampung..cucu empat ni je.. kena balik lbh kerap ni.

azian said...Reply To This Comment

amboiiiii...cucu mmg jadik kesayangan kan kakk...mcm anak2 yan jugak dgn nenek diorang...jeles plakkk...kikikiki

krole said...Reply To This Comment

huhuhu mesti atoknya suka sgt bla cucu2 ada disamping...huhu naik motor raound 1 kampung ke wak~

diana said...Reply To This Comment

dengan atuk sekali dah nampak comel..hahah

azwa amani said...Reply To This Comment

kak lydia.. ayah dlu garang dengan kita, tapi kalau kita garang dengan anak tentu dia marah kita balik katanya "budak, jangan dimarah sgt".. huhuhu... kenapa dulu ayah x fikir mcm tu, lembut je dgn cucu... huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...