Friday, September 20, 2013

Giliran Ummi

Assalamualaikum

Sejak malam tadi giliran saya pula cirit birit dan muntah. Hurmm saya syak ianya berpunya dari ikan kembung yang saya masak.

Saya pernah dengar ikan yang dijual akan diletak bahan pengawet untuk tahan lama. Biar nampak segar.

Selama ni beli kat pasar borong, haishh aritu beli kat kedai runcit yang dia ambil ikan dari pasar borong selayang terus jadi hal. Ops ikan kembungnya memang sangat la cantik .

Saya dah rasa nak pengsan. Perut macam ada monster menari je:(
www.tips-fb.com

4 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Ala kesian LM... itulah.. ada masanya kalau kena macam ni, mula la rasa tak senang hati kan? Tapi muntah tu tanda perut kita ni baik, ada pelindung dan gak serap benda tak elok...ustaz yg cakap...

Anonymous said...Reply To This Comment

minum air kelapa byk2 za..insya allah cpt smbuh -syariena-

deno said...Reply To This Comment

sian akak... smeoga cepat sembuh ya kak

ejulz said...Reply To This Comment

smoga cepat sembuh kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...