Saturday, September 7, 2013

Harap Acha Gembira


Assalamualaikum..

Dari mula daku buat kek dia tak letih2 dia ulang alik keluar masuk dapur.

Bila dah mula mendeki dia yang resah gelisah. Ops ayahnya lambat sangat bawa pulang gambar princess ummi tak dapat nak pasang sebab dah tepek ising. Hehehe




Walau tiada gambar kesukaan dia, walau tak secantik mana tapi senyum nya cukup melahirkan rasa bahagia dan gembira hatinya.. Alhamdulillah.. Terima kasih sayang, kamu memghargai usaha ummi bertungkus lumus menyiapkan kek ni walau tak sesempurna mana sebab buat kek ni bukan bidang ummi pun:)

Lima tahun sudah...
www.tips-fb.com

14 comments:

Kalamhati said...Reply To This Comment

ummiiii nak kek jugaaakkk..hihi

ejulz said...Reply To This Comment

nak jugak.. hehehe.. ejulz baru je siap buat kek cheese oreo kak.. tp x cantik.. hehe.. biasa la air tgn org bujang.. hehe

azwa amani said...Reply To This Comment

rindu bertamu T_T

Cik Sibuk said...Reply To This Comment

Happy bday!
Rajinnya buat kek sendiri :)

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Sian dia, tak sabar tu nak belah kek... Takpe, princess tu letakkan tahun depan pulak... Happy birthday my dear....

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Takpe..yg pntg air tgn ummi acha tu..hehe..nampak.sedap je kek tu

Asyifa Mustaffa said...Reply To This Comment

X cantik x pe..jnji air tangab umminya...itu yg mahal tu...:-)

Ok jd tu keknya...nmpk kalerful tu....

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Hihi neh mkn sama kak

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Akak x pandai wat ciskek oreo:(

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Rindu amani

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Sedaya upaya cuba mewarna

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Hihi saja suka2

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Takut rosak je nnt hihi

Lydia Miza said...Reply To This Comment

Alhamdulillah dorang suka rine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...