Saturday, September 21, 2013

Kasut Pink

Assalamualaikum



Pink? Haha bagi yang tak suka pink duk diam je ye takyah komen.

Saya kan fanatik dengan warna pink. Tak kisah la orang nak kata apa asalkan saya tak mintak duit orang nak beli kasut pink saya ni. Tak jolok lobang hidung orang jugak kan? So... Demi kepuasan hati dan memenuhi impian hati maka saya kejarkan juga hasrat nak miliki kasut di atas ni

Yihaaa baru sampai tadi. Risau juga pos laju sampai saya takda di rumah.

Alhamdulillah selesa pakai. Boleh pakai dengan jubah atau pun seluar. Tapak rata dan mula pasang angan2 nak handbag pink pulak jenama yang sama macam pelakon emma maembong( eh betul ke eja ?) dalam cerita kampung girl malam tadi tu. siyes sedondon ngan kasut i ekeke

Saya jarang beli kasut. Biasanya pakai kasut elok2 ni masa jalan jauh atau ada majlis tertentu je. Kalau balik kampung saya pakai kasut crocs buruk saya tu je la. tapak pun dah haus.. Huhu


www.tips-fb.com

6 comments:

Puan Ezy said...Reply To This Comment

cantik!
saye pon suke pink!

Ann Ishak said...Reply To This Comment

cantik :)

Bbwana adienia said...Reply To This Comment

cantik kasut pink tu..

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Pinknya.... dari jauh dah nampak ni....

Cik Puan Rara said...Reply To This Comment

Wow coach tuuuuu.cantiknya kak.mahal ni.

ejulz said...Reply To This Comment

cantik.. tapi x dpt bayang kalau ejulz pakai kasut pink.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...