Thursday, September 19, 2013

Kek Pisang Istimewa


Assalamualaikum..

Laparnya perut ni, baru sedar yang harini tak sempat jamah apa pun sejak pagi. Maisarah tak sihat, syafiq pun sama juga muntah dah cirit birit.

Semalam kawan lama zaman sekolah ada minta tolong buatkan kek pisang. Hati terdetik, kek pisang?? Nampak simple je kan? Kenapa tak mau beli saja kat kedai? Katanya kat kedai tak sedap.

Walau saya agak ragu- ragu nak buat, risau kek saya tak kena dengan tekaknya namun saya cuba tunaikan permintaannya.

Sebab lambat lagi rasanya untuk balik segamat, maka saya rasa baik saya buat dan pos saja kek tersebut. Moga selamat sampai



Dah siap pos pun. Harapnya selamat sampai esok.

Sahabat saya ni dulu rakan sekelas. Duduk sebelah saya masa tingkatan satu. Tapi tak lama sebab saya dipindahkan masuk kelas lain pula lepas tu. dulu duk gelak ketawa berdua, dah besar terpisah jauh.

Jumpa semula di muka buku dan berukhwah kembali. Alhamdulillah...

Apa yang kelakar, balik selepas pos kek tadi terasa pedih perut. Baru sedar harini belum makan. Saya ni kalau membaking memang lupa benda lain dah.. Hihi.

Rest dulu malam ni nak buat kek lain pula:)
www.tips-fb.com

3 comments:

Mooniqueen said...Reply To This Comment

MQ suke sgt kek pisang ni... selalu beli je nak buat tak reti kan.. ;)

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

haishhh jaga diri tu kakkkk... buat kek sambil makan lah....boleh kann... suap nasi penuh mulut pastu kunyah pelan2 smbil wt kek pisang... haaaa kan best cmtu...

ejulz said...Reply To This Comment

waaa.. special request ni. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...