Friday, September 13, 2013

Kenapa Mulut Syafiq,HFNM Ke?

Assalamualaikum..
Dah dua hari saya perasan tepi mulut syafiq macam ada luka. Saya fikir mungkin dia gigit mainan dan mulutnha terkoyak sikit

Bila saya pantau petangnya tumbuh satu lagi macam ulser'mata ikan' di sebelahnya. Bila belek kaki dan tangannya takda pula kesan yang sama, cuak tu.. Takut hfnm je( penyakit tangan kaki dan mulut tu)




Malam tadi dia demam, tepi bibir kiri pula tumbuh lagi satu. Haishh saya tak boleh tahan hati tengok anak sakit. Tadi terus bawa ke klinik lepas ambil qila dari sekolah. Syukur lah cuma alahan kata doktor.

Kita ni kena tau serba sikit penyakit berkaitan anak kecil ni dan serba sikit tentang ubat. Kalau apa jadi senang nak ambik tindakan. Betul tak?
www.tips-fb.com

4 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

yelah kan kak.. kalau anak sakit ni hati risau je even demam je pun. Alahan je ekk syafiq.. Semoga cepat baik yer

Sidratul Muntaha said...Reply To This Comment

klu demam..lpeas tu kena mata ikan mcm tu
tak riso sgt
tak yah gi jumpa doktor pun
yg risonya klu kena
molluscum contagious

diana said...Reply To This Comment

kesian nya...dia meragam tak??

ejulz said...Reply To This Comment

betul tu kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...