Monday, September 30, 2013

Kongsi

Assalamualaikum

Hari ni rasa kurang sihat. Kepala berdenyut bagai nak pecah. Kerja melambak banyak kain perlu diurus.

Bila keadaan tak mengizinkan nasi lemak yang hubby beli pagi tadi terbiar sepi. Err agak hairan kenapa hubby beli tiga bungkus? Untuk saya ke dua bungkus tu? Sebungkus mihun saya dah bagi maisarah makan sebelum ke sekolah tadi.

Nasi lemak telur yang saya punya tu saya kongsi dengan syafiq. Alhamdulillah budak kecik ni dah reti nak makan, dulu susah sangat nak ajak makan nasi. Lega tengok dia makan banyak, tak la senak perut saya makan sorang sorang kan?

Orang dah lunch tapi saya baru nak sarapan. Hehehe
www.tips-fb.com

1 comments:

diana said...Reply To This Comment

kalau saya pun suka makan kongsi dengan anak..Macam maisara dia pun tak suka makan soran2..jadi boleh la geng..hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...