Thursday, September 19, 2013

Makin Gelap Makin Sedap

Assalamualaikum..
Uit tajuk kemain.. Hahaha

Tadi publish entri pasal cekodok pisang. Sebab perap lama sikit maka cekodok saya agak gelap warnanya berbanding yang selalu saya buat.

Arwah nenek saya( mak tiri ibu saya) selalu buat kan cekodok gelap dan garing macam saya buat pagi tadi tu. Terlihat hasilnya tadi saya terus terkenang kan arwah, al fatihah:(
(Harap kalian sudi sedekahkan fatihah buat arwah)

Tengok komen HJ tadi dia kata lagi gelap lebih sedap kan kak? ( Lebih kurang begitu ayatnya)Haaa betul tu. lagi gelap lagi sedap ooo

Teringat kes kek pisang saya aritu. Aima tegur nape takda alur-alur lorek- lorek pisang kak? Err saya tak dapat jawab soalan cepumas aima. Hehehe. Sebenarnya saya terus masukkan pisang justeru lepas saya lecek. Memang la tak gelap warnanya sebab pisang tu belum lebam lagi. Hihi

# mungkinkah HJ sedang rindukan cekodok pisang ? Atau di Madinah ada cekodok pisang?


www.tips-fb.com

4 comments:

aDisH.sHidA said...Reply To This Comment

saya pun suka yang gelap n garing...

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

nak cekodok pisang kakkkk.. haha..betul, nenek ada buat, makin gelap makin sedap, pisang lebih!. haha

Mrs. Abi said...Reply To This Comment

suke gak!!! tapi tak suke kalo manis sgt... minum ngn kopi panas... puhhhhhhh dapnyeeee

ejulz said...Reply To This Comment

febret ejulz tu.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...