Monday, September 23, 2013

Masam

Assalamualaikum

Semalam encik suami ada beli beberapa biji oren yg saiz kecil tu untuk diperah dalam air oren yang dia buat untuk dihidang semea mak ayah datang. Oren saiz kecil tu kan agak masam.

Hari ni syafiq nampak oren yang bersisa dua biji tu dia minta. Dah cakap masam pun nak jugak.

Malas nak cakap banyak saya potong dn hidang untuk dia. Ops, habis sebiji dia ngap. Tahan masam rupanya budak kenit ni

Kalau saya,sepotong pun tak mampu habiskan:(

Err korang jenis tahan masam tak?
www.tips-fb.com

5 comments:

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan mmg jenis tak tahan masam. tapi kalau en suami mmg laju je kalau dapat makan mangga muda yg masam gila. makan langsung tak berkerut dahi.

Tina Othman said...Reply To This Comment

Tak suka masam, tak kisah time pregnant ke tak, eh haha, buat kek oren sedap jgk tu

diana said...Reply To This Comment

saya suka yg masam..tapi sejak mendapat amaran keras dari doktor terus tak berani dah..heheh..mangga pun saya makan 5,6 bulan sekali..:p

ejulz said...Reply To This Comment

ejulz kalau masam2 manis ejulz layan.. hehe

deno said...Reply To This Comment

mesti comel muka syafiq makan limau masam^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...