Tuesday, September 24, 2013

Mengidam Lempeng La Pulak


Assalamualaikum

Perghh pagi semalam up status kat fb tanya sarapan apa kat kawan2. Dua orang kawan kata makan lempeng. Terus la tekak ni ngidam nak lempeng jugak.



Taraa.. Lempeng pekak cicah sambal sardin.

Sedap giler okey!

Mengada je kan? Orang makan semua ko nak kan LM? Tapi peduli apa pun. Saya masak sendiri tak susahkan orang pun.

Dengan sejuta kemalasan bangun buat sambal sardin dan terus melempeng. Perghh habis sekeping rasa penuh perut ni. Lawan pula dengan air kopi inspira dara yang beli kat kak ladydzul aritu.

Err korang sarapan apa pagi ni? Mataku dah mengecil. Kenyang dan mengantuk tu datang seiring.. Hihihi
www.tips-fb.com

5 comments:

Ann Ishak said...Reply To This Comment

hari ni saya sarapan makan roti gardenia je dengan milo panas...sedapnya tengok lempeng cecah sardin tu :)

diana said...Reply To This Comment

saya sarapan megi goreng hari ni..:p

ejulz said...Reply To This Comment

waaa.. sedap.. :)

Mr.Superman said...Reply To This Comment

lempeng mmg jodohnya dgn kopi :/ alamak sedap plk kecur air liuq. mohon tapau ckit LM

krole said...Reply To This Comment

huhu kalo krole mam lempeng cecah ngan sambal ikan bilis..yummmm mables...terbaiklah wak~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...