Thursday, September 12, 2013

Menyayat Hati


Assalamualaikum...
Takziah buat keluarga mangsa. Menyayat hati...

Di Ipoh dikhabarkan kanak- kanak berusia dua tahun mati setelah kereta bapanya berjaya dihidupkan oleh abangnya yang berusia empat tahun. Abangnya berjaya mengundurkan kereta tersebut dan kejadian tersebut telah membunuh anak kecil tersebut.

Pintar si abang telah membunuh si adik. Takziah sekali lagi buat si kecil. Moga keluarganya tabah melalui dugaan hebat ini



Moga kisah ini kita jadikan iktibar ...
www.tips-fb.com

9 comments:

EZAN IDMA said...Reply To This Comment

alfatihah

diana said...Reply To This Comment

kalau saya nak giler dah rasa..

ummiaisyah said...Reply To This Comment

Allah hu akbar...besarnya dugaan utk keluarga ni..Alfatihah

ejulz said...Reply To This Comment

takziah buat keluarga mangsa..

S.U.F.E.E.N.A.N said...Reply To This Comment

Akak tak tahu nak komen apa..
Tapi mmg sedih takde tahaplah kalau sebegini pengakhiran anak kecil kita..nauzubillah...!

Chekgu Azrine said...Reply To This Comment

Td ada baca paper..mcm xbetul je bdk 4 tahun pandai je start enjin..hmmmm..mgkn enjin keta tu mmg xdibentikan kot..sbb bca paper bpk dia br blk dr kedai..sggh umh jap nk ambk kkknya hnta g sek..

Wallahualam..

Anonymous said...Reply To This Comment

Bile pk2 za kuat ke bdk 4 tahun nk pulas kunci di ignition tu smpai enjin keta hidup. Sdgkn botol air yg ketat sikit pun diorg suruh kite bukak. Tp apa2 pun takziah lah..trauma keluarga diorg.kesian si abang. :-( -syariena-

ogyep yummy mellow said...Reply To This Comment

Al-Fatihah.. x dapat dibayangkan perasaan keluarganya menghadapi situasi ini.. semoga tabah.. inshaAllah..

DHHassan said...Reply To This Comment

Al-Fatihah buat keluarga mangsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...