Wednesday, September 18, 2013

Muntah

Assalamualaikum..

Salam rabu buat semua, hari ni nampak cuaca baik. Moga panas terik hingga ke petang.

Semalaman tak dapat tidur malam tadi sebab adik syafiq cirit birit dan muntah- muntah. Banyak kali asik berulang ke tandas dan tukar baju serta tukar cadar.

Baru nak lena dia kejut nak air, lepas minum dia muntah. Lepas muntah dia kejut kata dia 'yak'

Merayu2 saya minta dia tidur sebab saya dah tak larat nak berdiri. Baru nak lena jam empat pagi dia kejut minta dukung pula. Ayahnya bangun dukung dan bawa tidur kat buai.

Saya rasa kalau saya seorang layan dia malam tadi maunya saya pengsan kot. Serius memang tak larat.

So harini hari mendobi bermesin2 cadar dan comforter.

Korang dah sarapan? Apa menu arini?
www.tips-fb.com

3 comments:

ieda immi said...Reply To This Comment

dah bawa klinik dik ?

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

siannya syafiq....semoga hari ni kemabli ceria ye......lega ada suami yang membantu kalau berlaku macam tu....

Ann Ishak said...Reply To This Comment

makan roti je sarapan pagi tadi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...