Saturday, September 21, 2013

Pisang Goreng Cheese Bercoklat


Assalamualaikum...

Lama dah teringin nak makan menu ni. Ahaa tak perlu ke indonesia untuk menikmati hidangan ni, dari dapur comel LM gojes pun boleh di dapati okey!



Ops keju keras kejung. Parutan jadi tak lawa. Siapa tak takut gemuks boleh parut keju banyak- banyak ye. Sebab rumah ni semua terlebih lemak kita letak keju seadanya saja.

Sedap okey, memang sampai menjilat jari, nak- nak kalau LM yang masak( saja bakar) hahaha

P/s: ramai yang kata selalu nampak menu ni di bandung atau jakarta tapi tak berani beli sebab nampak agak kotor cara peniaga tu sediakan. LM pun ada tengok kat youtube peniaga tu sediakan. Kembang tekak juga, huhu.

Baik korang buat sendiri. Dapat makan banyak. Hehehe
www.tips-fb.com

8 comments:

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Waw....sedapnya tu.....benda yg ada cheese ni mmg payah nak kata tak nak...

Ummiarissa Mahdi said...Reply To This Comment

oo..makanan orang jakarta ye...kreatiflah..mempelbagaikan masakan pisang ni..

ejulz said...Reply To This Comment

perghhhh.. cam menarik je ni.. x pernah rasa ni.. hehe

Suhailas said...Reply To This Comment

haaa terliur laaa pulak....memang sedap banget..1st time pon masa kat hotel Jakarta..roti cheess ponmarbelles....

Bbwana adienia said...Reply To This Comment

sedapnya pisang goreng..kalau buat sendiri lagi terjamin kebersihannya kan..

Hafizin Jamil said...Reply To This Comment

post kat sini boleh tak kak..? hihi

Izan Ishak said...Reply To This Comment

betul tu miza... kalau buat sendiri mmg boleh makan banyak2!!!

diana said...Reply To This Comment

dalam umaH NI saya sorang je suka cheese.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...