Saturday, September 28, 2013

Roti Manis - Cicah Kopi Memang Syok


Assalamualaikum...

Entah mengapa bangun pagi tadi hati melonjak - lonjak nak makan roti manis yang panas- panas.

Ternyata stok tepung roti memang la takda dalam simpanan ku:(

Kental kan hati menguli pakai tangan sebab kalau pakai bm sampai sejam setengah lamanya, huhuhu

Skodeng resepi noorsha macam biasa bahannya mudah dan hasilnya terbaek.



Korang tengok hasilnya... Ini cuma pakai tepung gandum okey. Jika guna tepung roti,pasti meletop baqhang. Ekeke

Okey pasni esok lusa kita mula meroti semula ye. Mood meroti sudah kembali. Lalalala
www.tips-fb.com

6 comments:

Nida Husna said...Reply To This Comment

makan roti kering cicah air kopi mmg sedap. hihi

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

Maksud LM ni kalau guna tangan lagi cepat proses menguli ke?

Sedap tu minum dengan ada roti baru siap masak...

ejulz said...Reply To This Comment

nampak lembut.. :)

tomatokering :) said...Reply To This Comment

ngaaaaa~ tengahari tengok roti ni pun boleh terliur U_U

Izan Ishak said...Reply To This Comment

izan tak pernah try uli2 roti lagi. gigih tu miza uli pakai tgn. tgk pun dah tau sedap!

deno said...Reply To This Comment

nyum3!!! deno pun kdg2 makan roti manis ni^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...