Monday, September 23, 2013

Sambal Telur Puyuh Memang Sedap Tapi Malas Nak Buat


Assalamualaikum



Hai semua. Petang ni baru nak masak sambal telur puyuh untuk dinner. Sebenarnya menu ni kegemaran saya , sedap di tekak tapi malas nak masak sebab lecehnya nak kupas kulit telur tu.

Kadang kala beli sampai setarang tapi malas nak rebus. Erkk kantoi dah banyak kali sebut MALAS

Ye laaa kena kupaskan syafiq pastu qila. Lecehnyaaa. Nasib tak baik syafiq ambik terus ngap dengan kulit sekali. Glurpp sebab tu malas nak rebus telur puyuh..

Ermm lauk dah siap, sayur pun dah ada tu. Apa lagi? Jom makan sama.

P/s: maaf jika ada typo.baik ada typo dari satu entri sehari pun payah nak up kan? Ops itu pendapat ratu typo je:)

www.tips-fb.com

4 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...Reply To This Comment

tgk kat FB tadi memang dah terasa nak gi cari telur puyuh buat sambal... sedap tu

ejulz said...Reply To This Comment

waaaa.. sedap.. lama x mkn telur ni..

deno said...Reply To This Comment

dah lama tak mkn sambal telur ni.. ma deno jarang2 buat...

Aisy Nasiha said...Reply To This Comment

alahai, sedapnya... baru beberapa hari lepas saya tengok dlm tv masakan telur puyuh ni... teringin juaga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...