Tuesday, September 17, 2013

Selasa Yang Jerebu

Assalamualaikum
Salam selasa buat semua

Sengal satu badan harini akibat beraktiviti hebat tiga hari yang lepas. Hari ni berjalan dengan baik, bangun pun seawal azan subuh.

Bila mentari menyinar nampak jerebu yang agak hebat. Menyesal tak bekalkan mask kat budak2 ni.

Dah siapkan sorang satu mask untuk bekalan ke sekolah kebangsaan petang ni. Moga maisarah tak diserang asma akibat cuaca yang teruk ni, amin

Err korang bekpes apa arini? Saya buat nasi goreng je tadi.. Hehe
www.tips-fb.com

2 comments:

ejulz said...Reply To This Comment

sakit kepala dgn cuaca camni..

deno said...Reply To This Comment

kl jerebu lagi kak? emm, mmg kena pakai mask tu kak..

dneo hari raya baru ni yg masuk wad tu salah satu faktor adalah jerebu... balik dari kl, terus masuk hospital

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...